شرکتها، سازمانها، و موسساتی که تمایل به برگزاری دوره آموزشی حضوری «استانداردهای حسابداری» (با تدریس محسن قاسمی) در محل سازمان خود دارند، میتوانند از طریق این لینک درخواست خود را اعلام کنند: mohsen-ghasemi.com/ap پس از بررسی اولیه درخواستها طی روزهای آینده با نمایندگان سازمانهای متقاضی برای ارائه اطلاعات بیشتر و توافق نهایی تماس خواهیم گرفت.

با توجه محدودیت تعداد دوره‌های قابل‌برگزاری (که فعلا فقط برای آبان تا بهمن 1402 پیش‌بینی کرده‌ایم) اولویت با سازمانهایی است که زودتر تقاضای خود را اعلام کنند.


   سایر توضیحات ضروری:  

  1. طبق طراحی اولیه ما، دوره در هشت جلسه سه ساعته (مجموعا 24 ساعت) یک روز در هفته برگزار میشود (هر روز و ساعتی در هفته که برای سازمان مناسب باشد).
  2. همانطور که در پوستر دوره هم ذکر شده است، به شرکت‌کنندگان این دوره، مجمـوعه کامل ویـدئوهای آموزشی «اسـتانداردهای حسابداری» (70ساعت) به عنوان منبع تکمیلی (بدون دریافت مبلغ اضافه) اعطا خواهد شد.
  3. فراهم کردن محل برگزاری دوره و تجهیزات آموزشی و اثاثه موردنیاز (از جمله، میز، صندلی، ویدئو پروژکتور، پرده نمایش، تخته سفید، ماژیک، ...) با سازمان متقاضی است.
  4. محل برگزاری دوره الزاما باید در محدوده تهران بزرگ باشد.
  5. حداکثر تعداد شرکت‌کنندگان در دوره دوازده نفر است. ولی الزامی به وجود رابطه شغلی شرکت‌کنندگان با سازمان متقاضی دوره نیست. به عبارت دیگر، در صورت وجود ظرفیت خالی (تا سقف 12 نفر) سازمان متقاضی میتواند از سایر اشخاص متقاضی نیز برای شرکت در دوره ثبت‌نام کند. عواید حاصل از این ثبت‌نامها تماما متعلق به سازمان متقاضی است؛ و از ظرفیتهای اطلاع‌رسانی آکادمی آموزشی نیز میتوان برای اطلاع‌رسانی این دوره‌ها استفاده کرد.

برای مطرح‌کردن پرسشهای خود در این ارتباط و دریافت اطلاعات تکمیلی میتوانید از طریق لینک زیر درخواست خود را اعلام کنند: mohsen-ghasemi.com/ap