پاسخ پرسشهای پرتکرار (FAQ)

   درباره ثبت سفارش (خرید)  

من چون رمز پویای کارت بانکیم رو فعال نکردم، نمیتونم وجه خرید رو از طریق درگاه بانکی پرداخت کنم. راه دیگه‌ای برای پرداخت و نهایی کردن ثبت سفارش هست؟

بله. کافیه در مرحله پرداخت سفارش در منوی روش پرداخت گزینه پرداخت از طریق واریز به حساب رو انتخاب کنید و مبلغ خرید رو به شماره حساب یا شماره کارت اعلام‌شده واریز کنید. رسید پرداخت رو هم یا همونجا پیوست کنید و بفرستید، یا جداگانه با ذکر نام و نام خانوادگی به این ایمیل بفرستید: mohsen.ghasemee.g@gmail.com


   درباره نحوه دریافت ویدئوها  

بعد از خرید، ویدئوها رو چطوری برام میفرستید؟

اگه خرید طی ساعات کاری (8 صبح تا 8 شب – هفت روز هفته) انجام شده باشه، نهایتا دوساعت بعد از خرید ایمیلی (از این نشانی: mohsen.ghasemee.g@gmail.com) حاوی لایسنس دانلود ویدئوها و راهنمای دانلود به ایمیل شما فرستاده میشه، که بطور کامل نحوه دانلود و مشاهده ویدئوها رو توضیح میده.

ولی اگه تا دوساعت بعد از خرید ایمیلی دریافت نکردید، اول فولدر Spam (هرزنامه) ایمیلتون رو چک کنید، اگه اونجا هم نبود، از ایمیل خودتون یه پیام (با ذکر نام و نام خانوادگی) به ایمیل ما (نشانی بالا) بفرستید، تا ما بلافاصله موضوع رو پیگیری کنیم.


   درباره نحوه دانلود و مشاهده ویدئوها  

ویدئوها رو روی هر دستگاهی که بخوام میتونم دانلود کنم و ببینم؟

ویدئوها رو روی هر دستگاه رایانه (کامپیوتر)، لپ‌تاپ، تبلت، و گوشی تلفن همراه با سیستم عامل ویندوز یا مکینتاش یا اندروید میتونید دانلود کنید و بدون محدودیت زمانی و دفعاتی (نامحدود) و بدون نیاز به اینترنت (بعد از دانلود اولیه) ببینید.

با توجه به اینکه ویدئوها بمنظور محافظت در برابر انتشار غیرمجاز کدگذاری شدند، برای دانلود و دیدن اونها باید یه نرم‌افزار Player (قابل نصب بر روی ویندوز، مکینتاش و اندروید) دانلود و نصب کنید. لینک دانلود و راهنمای نصب Player رو توی همون ایمیل بالا براتون میفرستیم. خیلی راحت، در کمتر از یک دقیقه دانلود و نصبش میکنید. بعد از نصب Player، لایسنسی که براتون ایمیل کردیم رو توی صفحه اول Player وارد میکنید. بلافاصله فهرست ویدئوها براتون نمایش داده میشه. روی هر ویدئو که کلیک کنید، دانلود و پخش میشه. برای دیدن بدون مشکل هر ویدئو هم، اول بذارید کامل دانلود بشه، بعد ببینیدش.

یه نکته مهم هم درباره صدای ویدئوها بگم. ما این ویدئوهای آموزشی رو با بالاترین کیفیت صدا و تصویر ضبط کردیم. ولی چون کیفیت اسپیکر (بلندگو) دستگاههای مختلف متفاوته، برای اینکه از حداکثر کیفیت صدای ویدئو بهره‌مند بشید، توصیه میکنیم از هدفون یا هندزفری استفاده کنید.


هر مجموعه ویدئویی که میخرم رو روی چند تا دستگاه میتونم دانلود کنم و ببینم؟

دو تا دستگاه. مثلا، میتونید روی کامپیوتر محل کار و لپ‌تاپ شخصیتون؛ یا روی لپ‌تاپ شخصی و موبایلتون؛ یا روی کامپیوتر محل کار و موبایلتون؛ یا روی موبایل خودتون و موبایل دوستتون؛ یا روی هر دو دستگاه دیگه‌ای (با سیستم عامل ویندوز، مکینتاش، یا اندروید) دانلود کنید و ببینید.


اگه یه مدتی بعد از خرید، ویندوز لپ‌تاپ یا کامپیوترم رو عوض کنم؛ یا یه گوشی تلفن همراه جدید بخرم، میتونم ویدئوها رو روی اونها هم دانلود کنم و ببینم؟

بله. تو این موارد کافیه از طریق وبسایت یا ایمیل یه پیام به ما بدید و موضوع رو بگید. ما بلافاصله دسترسی IP دستگاه قبلی رو لغو میکنیم، و یه دسترسی جدید در اختیارتون قرار میدیم. مثلا، اگه گوشی تلفن همراهتون رو عوض کرده باشید، دسترسی گوشی قبلیتون رو به ویدئوها قطع میکنیم، و یه دسترسی جدید در اختیارتون قرار میدیم که میتونید برای دانلود و دیدن ویدئوها روی گوشی جدید ازش استفاده کنید.


اگه یه مدت زیادی از دانلود ویدئوها روی دستگاهم گذشته باشه، بازم میتونم بدون هیچ مشکلی ببینمشون؟

در این موارد، هیچ مشکلی از نظر اعتبار لایسنس (اجازه دانلود و مشاهده ویدئوها) بوجود نمیاد. فقط اگه این مدت زمانی خیلی طولانیه، اول Player رو بروزرسانی کنید (از اینجا: spotplayer.ir).


   درباره مشکلات فنی احتمالی در نصب و راه‌اندازی Player  

نرم‌افزار Player رو دانلود و نصب کردم. لایسنس رو هم وارد کردم. ولی این پیام خطا رو میده:

Please close the appAnyDesk.exe with ID??? reopen the course

(تصویر زیر):

این پیام خطا رو خیلی راحت در کمتر از یک دقیقه میتونید برطرف کنید. کافیه روی دکمه Task Manager (تسک منیجر) – دکمه سمت چپ در تصویر بالا – کلیک کنید. بعد از باز شدن پنجره تسک منیجر، منوی Processes را باز کنید، و از بین برنامه های در حال اجرا، بر روی AnyDesk کلیک راست کنید و End Process را انتخاب کنید. با این کار برنامه AnyDesk بسته میشه، و بعدش به‌راحتی Player رو میتونید باز کنید، و ویدئوها رو دانلود کنید و ببینید.

با این حال، اگه احیانا توی هر کدوم از این مراحل به مشکل برخوردید و به کمک بیشتر نیاز داشتید، میتونید در ساعات کاری (8 صبح تا 6 عصر) به شماره 09385676041 (در واتساپ) یا آیدی @SpotPlayer (در تلگرام) پیام بدید و مشکل رو با کارشناسان پشتیبانی Player مطرح کنید تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.


بعد از ورود لایسنس این پیام رو دریافت میکنم: "دفعات مجاز در نسخه وب به پایان رسیده است" در صورتیکه تا حالا از لایسنس استفاده نکردم.

عزیزانی این پیام رو دریافت میکنند که میخوان از نسخه وب Player برای دانلود و دیدن ویدئوها استفاده کنند (از اینجا: app.spotplayer.ir). در صورتیکه لایسنس‌های صادرشده توسط ما فقط برای استفاده از نسخه ویندوز، مکینتاش، و اندروید Player معتبره (دلیلش رو این پایین توضیح دادیم*). پس بعد از دریافت ایمیل ما، اول بسته به دستگاهتون (رایانه، لپ تاپ، تبلت، گوشی تلفن) یکی از سه نسخه مجاز Player (ویندوز، مکینتاش، یا اندروید) رو روی دستگاهتون دانلود و نصب کنید (از اینجا: spotplayer.ir). بعد، لایسنس رو در Player وارد کنید. بلافاصله فهرست ویدئوها براتون نمایش داده میشه، و با کلیک بر روی هر ویدئو میتونید اونو دانلود و مشاهد کنید.

*: در حال حاضر نسخه وب Player امنیت ویدئوها رو در برابر انتشار غیرمجاز تامین نمیکنه. به همین دلیل، لایسنس‌های صادرشده توسط ما (همونطور که در مشخصات ویدئوها در فروشگاه وبسایت هم اعلام شده) فقط برای استفاده از نسخه تحت ویندوز، اندروید، یا مکینتاش Player معتبره.