در این ویدئوی کوتاه که همراه با یادداشتی در حساب کاربری آکادمی در اینستاگرام منتشر شده است (اینجا)، دکتر محسن قاسمی ضمن اعلام آغاز مراحل ضبط یک گفتگوی ویدئویی مشروح در آستانه سالگرد راه‌اندازی آکادمی آموزشی (9 شهریور 1401)، از حسابداران مخاطب تولیدات آموزشی آکادمی درخواست کرد چنانچه در ارتباط با کارهای آکادمی پرسش، ابهام، پیشنهاد یا انتقادی دارند، نهایتا تا جمعه، 28 مرداد 1401، از طریق پیام مستقیم (در اینستاگرام) یا راههای تماس دیگر (اینجا) اعلام فرمایند، تا در گفتگوی ویدئویی در حال ضبط به آنها پرداخته شود. 

گفتنی است،  گفتگوی ویدئویی مشروح با دکتر محسن قاسمی که به ابتکار علی مجد در حال ضبط است، در روز چهارشنبه، 9 شهریور 1401، همزمان با نخستین سالگرد راه‌اندازی آکادمی آموزشی منتشر خواهد شد.

[توضیحات ویدئویی دکتر محسن قاسمی]

متن کامل یادداشت دکتر محسن قاسمی در این ارتباط به شرح زیر است:

یکسالی که گذشته (منتهی به نهم شهریورماه 1401) یکی از به یادماندنی‌ترین سالهای زندگی من است. انگار ابر و باد و مه خورشید و فلک همه دست به دست هم دادند تا من را به سوی تحقق یکی از رویاهایم هدایت کنند. و امروز که تک تک لحظات این سال پر فراز و نشیب همچون فیلم دور تند از مقابل چشمانم میگذرند، از پس همه دشواری‌ها، ناامیدی‌ها، شکست‌ها، بی‌مهری‌ها، و حتی دشمنی‌ها و نامردی‌هایی که در این ایام تجربه کردم، امروز خوشحالم که در همین مدت کوتاه موفق به تولید دهها ساعت محتوای آموزشی تخصصی باکیفیت شده‌ایم که به سهولت و با بهایی ناچیز در دسترس حسابداران عزیز سرتاسر میهن عزیزمان قرار دارد و با استقبال و اعتماد هزاران تن از این عزیزان مواجه شده است.

در ویدئوی نسبتا مفصلی که به ابتکار و هنرمندی دوست بسیار عزیزم، علی مجد، در حال ضبط آن هستیم، درباره جزئیات اقدامات یک سال گذشته و برنامه‌هایی که در نظر داریم در آینده اجرا کنیم، صحبت خواهیم کرد. هر کدام از دوستان عزیز هم چنانچه پرسش، ابهام، پیشنهاد یا انتقادی دارد، نهایتا تا پایان این هفته (جمعه، 28 مرداد 1401) از طریق پیام مستقیم (دایرکت) به همین حساب کاربری بفرستند، تا درباره آنها در این ویدئو صحبت کنیم.